Spa 1, 2022
48 Views
Komentavimas išjungtas įraše Fizinių pratimų kompleksas kūdikiams

Fizinių pratimų kompleksas kūdikiams

Written by

Fizinių pratimų kompleksas kūdikiams nuo 4 iki 6 mėn. per dešinį petį prilaikant kūdikį už rankos ir kojų; 6-nugaros masažas (glostyti 4-6 kartus); 7-galvos ir liemens kėlimas laikant kūdikį ant pilvo ore (plaukiko padėtis). Pakelti kūdikį delnais prilaikant jo krūtinę ir pilvą (daryti 1-2 kartus). Kūdikis kojomis remiasi į motinos krūtinę. Kuo vyresnis kūdikis, tuo arčiau pilvo laikomos rankos. Posūkis nuo nugaros ant pilvo per kairį petį; 8- pratimai, skatinantys ropojimą.

Pavyzdinis fizinių pratimų kompleksas kūdikiams nuo 6 iki 9 mėnesių 1-rankos į šalis, po to sukryžiuojamos ant krūtinės (daryti 8-10 kartų); 2-rankų lenkimas ir tiesimas kartu ir pakaitomis (daryti 4-6 kartus), 3-pilvo masažas; 4, 5-kojų lenkimas ir tiesimas kartu ir pakaitomis (daryti 4-6 kartus); 6-posūkis nuo nugaros ant pilvo (į dešine) kūdikį raginant tai daryti žodžiais, žaislais. Tą patį atlikti ir į kairę pusę: 7-nugaros masažas; 8-sklandymas gulint ant pilvo;

9-apskritiminiai rankų judesiai; 10-sodinimas laikant už išskėstų rankų (daryti 1-2 kartus panaudojant žiedus); 11-savarankiškas ropojimas arba padedant motinai.

Pavyzdių fizinių pratimų kompleksas kūdikiams nuo 9 mėn. Iki 1 metų (15 pav.) 1-rankų lenkimas ir tiesimas su žiedais kūdikiui sėdint (daryti 6- 8 kartus); 2- kojų lenkimas ir tiesimas kartu ir pakaitomis (daryti 6- 8 kartus); 3-apskritiminiai rankų judesiai su žiedais kūdikiui gulint arba sėdint (daryti 4-6 kartus); 4-gulinčio ant nugaros kūdikio sodinimas laikant jį už vienos rankos (daryti 1-2 kartus); 5- posūkiai į dešinę ir kairę kūdikiui sėdint turkiškai (daryti 2-3 kartus); 6- ištiestų kojų kėlimas iki pagaliuko kūdikiui gulint ant nugaros (daryti 4-6 kartus); 7-tūpimas su žiedais pagal komandą (daryti 3-4 kartus);

8-vaikščiojimas repečkomis; 9-gulinčio ant pilvo kūdikio liemens kėlimas iki vertikalios padėties laikant jį už rankų (daryti 1-2 kartus); 10-liemens enkimas ir tiesimas kūdikiui stovint (daryti 2-4 kartus); 11- savarankiškas kūdikio vaikščiojimas arba laikant jį už rankos.

Rytinė mankšta. Ją vaikai atlieka nuo 3 metų. Kad susidarytų pastovus refleksas ir poreikis daryti rytinę mankštą, tėvams patartina mankštintis kartu su vaikais.

Po nakties miego rytinė mankšta tonizuoja organizmą, pagerina kraujotaką, sustiprina kvėpavimą, smegenų bei raumenų veiklą.

Article Categories:
Sveikata

Comments are closed.